يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۸۱۰۹۲
يکشنبه ۰۷ دی ۱۳۹۹ - ۰۵:۱۳

فکرشهر: با همت ریاست کمیسیون فرهنگی ورزشی شورا و حضور مجموعه مدیریتی شهر وحدتیه مراسم تجلیل، تکریم و تقدیر از همشهریان پرستار و تلاشگران عرصه سلامت برگزار شد. 

 به گزارش فکرشهر از روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر وحدتیه، کشاورز ریاست شورای اسلامی تصریح کرد: یکی از مسائل مهم، توسعه و افزایش امکانات و تجهیزات مرکز جامع سلامت شهر است که تاکنون پیگیری های مستمری جهت نوسازی و توسعه تجهیزات صورت گرفته و در سفری کاری که اخیراً به تهران داشتیم در نشستی با حضور فرماندار و نماینده مردم دشتستان در مجلس با مدیر عامل مناطق نفت خیز جنوب وزارت نفت موضوع درمانگاه نیز در کنار سایر موضوعات مطرح و بررسی شد.

شهردار وحدتیه نیز در همین خصوص اظهار داشت: تنها راه ارتقای سطح درمانگاه فقط از طریق ایفای نقش شرکت نفت در قالب مسئولیت های اجتماعی و بهره گیری از توانمندی ها و ظرفیت‌ های موجود این شرکت است.

حسین عباسی افزود: برون سپاری و اعطای کار به بخش خصوصی می تواند نقش مهم و به سزایی در عرصه بهبود و ارتقای سطح سلامت شهروندان ایفا کند و ما باید در این ارتباط تسهیل گر باشیم.

وی ادامه داد: ایده مهم احداث پروژه حیاتی پلی کلینیک تخصصی شهر وحدتیه که با همکاری مجموعه شهرداری و شورای اسلامی و همت و تلاش بخش خصوصی در حال پیگیری و اجرا است تلاشی مضاعف برای نیل به اهداف فوق الذکر است.

 در ادامه چندتن از پرستاران همشهری و سپید پوشان سلامت ضمن تقدیر و تشکر از تلاش و همت مجموعه شهرداری و شورای اسلامی و سپاس از تشکیل این نشست روحیه بخش، طی سخنانی به مهمترین مسائل، دغدغه ها و کاستی های حوزه سلامت و درمان شهر پرداختند.

برخی از این کاستی ها به شرح ذیل است:

- لزوم ارتقای سطح ارائه خدمات درمانگاه شهر

- تجهیز درمانگاه

- افزایش تعداد پزشکان مستقر و لزوم استخدام آنان

- بهره گیری از امکانات شرکت نفت نرگسی

- اخذ و اختصاص آمبولانس

- توسعه وارتقای مدیریت درمانگاه

-راه اندازی و تجهیز داروخانه درمانگاه

- استفاده از ظرفیت های تامین اجتماعی

- کمبود کپسول اکسیژن

- جلب کمک خیرین

به گزارش فکرشهر، در این مراسم که عصر روز شنبه، ۶ دی ماه در محل سالن کنفرانس شهرداری و به مناسبت نکوداشت روز پرستار و گرامیداشت ولادت حضرت زینب(س) و با همت فاطمی عضو شورای اسلامی و ریاست کمیسیون فرهنگی ورزشی و جوانان این شورا برگزار شد؛ حسین عباسی شهردار، کشاورز، ارشدی و سالاری به ترتیب رئیس و نایب رئیس شورای اسلامی شهر، فرشته کاووسی و آقای مواهبی فرد مشاوران شهردار در امور بانوان و جوانان و تعداد ۳۸ نفر از پرستاران همشهری و تلاشگران متعهد عرصه سلامت حضور داشتند.

 در پایان این نشست هدایا و لوح های سپاس و تکریم مجموعه شهرداری و شورای اسلامی به پاس قدردانی و قدرشناسی از زحمات پرستاران همشهری تقدیم آنان شد.

 

 

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر